tisdag den sjuttonde november

Hej alla läsare......
Igår var första dagen på praon, så jag orkade inte skriva nåt när jag kom hem, såå trött!! Jag praoar på Saltsjöbus Café Och Lekland, och där ska jag va i 2 veckor :D. Faktiskt inte så tråkigt som jag trodde att det skulle va! Och när det inte finns så mkt att göra får jag ibland låna en bok och läsa på kontoret! Sååå skööönt!! Jag fick sluta en kvart tidigare idag, och jag åkte till Nacka Forum med mamma, och jag köpte en snygg lila jacka! Den var jättemysig, och dessutom på halva priset! Men det var det enda jag köpte, för båda var trötta och sega, så vi åkte hem. Vi gjorde fiskpinnar, helt okej, med potatis och grönsaker :) Efter det satte jag mig vid min mac, och det har jag gjort fram tills nu... men nu måste jag planera vad vi ska äta när släkten o vännerna kmr, fyller ju år på söndag!! Så hejsvejs hallonfejs! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback