snart jul

Hej alla glada, ni andra kan dra!
Bara liiite sen uppdaterning... men nu kom den :) Har egentligen slöjd just nu, men jag och resten av "Clara-gänget" skulle öva på scenerna, men ingen orkade så vi har typ 2 timmars håltimme. JÄTTEKUL!! not... men aja :P Så nu passade jag på att sätta mig framför datorn. Jag hade hoppats på att kunna åka till forum idag, men min mens verkar ha andra planer. Ont i  magen och huvudet, inte bra. Nu känns det som att jag bara skriver en massa ointressant skit. Men vem bryr sig?! Nä, nu orkar jag inte skriva mer, ses nästa gång! 
Postat av: emma

fiin blogg,kolla hjärna och kommentera på min =)

2009-12-14 @ 20:44:02
URL: http://emmaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback