Fortsättning följer....

Hejhej
Sorry att jag inte skrivit nåt på mer än en vecka, haft så mkt o göra att jag bara inte orkade!!
Ska skriva vad som hänt denna vecka, kmr knappt ihåg förra veckan!
Måndag 14/12: Vaknar typ halv sju, fixar mig o åker till Orminge Centrum för att byta buss, träffar alla klasskompisar där, åker till lilla scen på Dieselverkstaden och vi börjar fixa scenen samt kläder och smink. Första föreställningen är klockan 19:00 så vi har ganska många och långa håltimmar, så vi går runt lite i Sickla. När vi tröttnat går vi tillbaka till lilla scen och sminkar oss ännu mer och byter om. Klockan 18:50 är det insläpp för publiken, dvs några föräldrar och lite släkt. Det går hur bra som helst när vi spelar, någon missade här och där, men det gick bra ändå. 20:00 är det slut och jag åker hem och äter och sen lägger jag mig tidigt.
Tisdag 15/12: Vaknar av väckarklockan halv sex, sätter på snooze, om igen och om igen, till slut är klockan 20 över 7 när pappa kmr in och skakar mig. Jag flyger upp och fixar mig på rekordtid och hinner med bussen!! Helt otroligt! Första föreställningen börjar 09:30, går bra, sen e det lunch i 2 timmar och sen föreställning vid 1, håltimme 3 timmar och föreställning 19:00. Supertrött när jag kmr hem så jag lägger mig tidigt nu oxå.
Nu måste jag äta och fixa granen, sen kmr onsdag, torsdag och fredag in!! POK!
Postat av: emma

hej, gå in på min blogg och svara på vad en speciell bild föreställer. man kan vinna en länk

2009-12-19 @ 11:53:49
URL: http://godisboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback