Påskhare

Hej igen, tänkte bara säga glad påsk och så, så glad påsk! Fast ja, jag kan ju berätta att vi har fått en alldeles egen påskhare :) Vi åkte till Vallentuna på förmiddagen och köpte en kanin! Uppfödaren hade ca 40 kaniner, och vi tog den sötaste, såklart! Vi har inte bestämt oss för någe namn än, men vi har funderat på några, bl. a. Mustikka, fazer, daisy och non-stop :) För nån dag sen köpte vi buren, för endast 100 kronor!! Helt otroligt!! Nog om kaninen.... En tråkig sak (för mig), är att jag inte kmr dansa på tre veckor, först är det påsklov i två (?) veckor, sen har jag konfaträff :( så jag kmr va helt stel i kroppen när jag går dit igen. Nyss åt jag en god middag som pappa lagat, och nu ska jag måla påskmotiv på naglarna!
See you <3
Här sitter våran påskhare i buren, nyinflyttad :)         Uppfödaren hade även en belgisk jättekanin, den var större                                                                              än en hare!! Mycket större!! Kaninen bredvid är normalstor.
Här sitter den i buren, precis inflyttad :)Uppfödaren hade även en belgisk jättekanin, den var skitstor! Asså den var större än en hare!
Jag var tvungen att ta en bild av solnedgången, så fiiin!! Fast den är bättre i verkligheten än på kameran...
Här är kaninburen, som vi fick för 100 kronor! (Bilden är från google)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback