lördag den fjortonde november

Heej....
Idag har varit en seg dag. Jag vaknade vid tio för att Anna hoppade på mig, och jag bestämde mig för att inte gå på dansen för att jag hade ont i armen efter sprutan, men jag vene om jag gjorde rätt beslut... Men jaja, gjort är gjort! När jag hade gått upp åt jag frukost, och sen gick jag runt och gjorde ingenting i ungefär 3 timmar. Sen tog jag på mig kläderna. Efter det märkte jag att mamma och pappa inte var hemma och de skulle inte komma hem förrän ikväll. Så Anna och jag bestämde oss för att gå på bio. Vi ringde Therese och Elin och det blev en massa strul med biljetterna men till slut löste det sig, och vi åkte till Sergels torg för att se "Up" på svenska med 3D. Sen åkte vi hem och jag tittade på tv me familjen och sen byggde jag upp min musikanläggning som jag fick genom att sälja jultidningar. Nu ska jag lägga mig. KRAM
PS: Vi säger att det fortfarande är 14/11 :D :DS
Postat av: Linnea

fin blogg :)

2009-11-15 @ 18:48:14
URL: http://linneawikstrm.blogg.se/
Postat av: Anonym

väldigt fin blogg =)

Kramar Malvina

2009-11-16 @ 18:16:23
URL: http://claramalviinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback