fredag den trettonde november

Hejsvejs! Idag har jag och klassen varit i stan, på en improvisations teater. Alla fick improvisera massor och jag tyckte det var jättekul! Sen åt vi på BurgerKing, jag tog såklart en crispy chicken meal (kanske inte så intressant) och en cola... efter det gick jag, Rosanna, Agnes, Ella och Erica för att shoppa lite... Fast det var bara Ella som köpte något; en töj i form av en lila spiral som var skitsnygg och riktigt snygga örhängen! Efter det åkte jag och Erica hem. När jag kommit hem tvingade mamma mig att städa rummet... men nu sitter jag framför datorn och skriver (;. Åh, nästa vecka är det prao, så skönt att få slippa skolan i TVÅ veckor!! Fast jag vet inte om det blir så mkt roligare, jag kommer ändå bara plocka disk och servera småbarn på "Saltsjöbus café"... Juste, nästa vecka fyller jag år oxå!! Ska bli nice! Nä, nu får jag väl ta och städa lite då, och sen ska jag göra pizza! KRAM!!
PS: Lägg inga nycklar på borden, undvik svarta katter, och gå inte under några stegar! (Fredag den trettonde)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback