torsdag den tjugosjätte november

Tja!! Första inlägget på en hel vecka... inte så bra... Men jaja, bättre sent än aldrig! :) Imorgon är sista dagen på prao:n... får se hur det går!! BTW, i söndags fyllde jag år, men jag fick tyvärr ingen systemkamera! *Snyft* :'( Förmodligen pga vår "ekonomiska kris". Kanske till jul?? Vi får se :) Inget speciellt har hänt på "jobbet" förutom att jag hittade en larv i ett av salladshuvudena... not nice!! Igår gjorde jag praliner som blev jättegoda till min förvåning! Fast okej, dom blev inte helt perfekta utseendemässigt, men det är ju tanken som räknas!! :D Nu kan jag tyvärr inte skriva mer, måste göra en serieteckning om prao:n och spela på pianoläxan; All By Myself, och sen ska jag skriva dagbok på finska!! Usch, jag hatar finska-läxor!! Dom e faktiskt värst!! Jaja, POK!! :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback